လွ်ပ္စစ္ သစ္သား ဆုိင္ကယ္ကို ဒီဇိုင္နာ Jordi Poblet Pedrol မွ ေရးဆြဲ ေပးထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။
ဆိုင္ကယ္ကိုယ္ထည္ အစိတ္အပိုင္းအမ်ားစုကို သစ္သားနဲ႔ျပဳလုပ္ထားျပီး ပလပ္စတစ္ဖိုက္ဘာ နဲ႔ သတၱဳ အနည္းငယ္သာ ပါဝင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆိုင္ကယ္အတြက္ လိုအပ္တဲ့ ဘက္ထရီက အိတ္ကတ္ထဲထည့္ျပီးေတာင္ သယ္သြားသယ္လာလုပ္လို႔ ရတယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။ ဘက္ထရီ ေသးေသးေလး နဲ႔ ဆုိင္ကယ္ရဲ ႔ေမာ္တာကို လည္ပတ္ေပး မွာ ျဖစ္ျပီး လွ်ပ္စစ္ စက္ဘီးထက္ေတာ့ စြမ္းေဆာင္ရည္ ျမင့္ပါတယ္။
Jordi အေနနဲ႔ ေလာင္စာဆီ အသံုးျပဳ စက္တပ္ယာဥ္မ်ား အစားထိုးရန္ စိတ္ကူးနဲ႔ ဖန္တီးလိုက္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ယင္းဆိုင္ကယ္ကို Biona လို႔ အမည္ေပး ထားပါတယ္။ ဆိုင္ကယ္အေလးခ်ိန္ ေလ်ာ့ခ်ရန္ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ပလပ္စတစ္ အသံုးျပဳဖုိ႔လည္း စဥ္းစားခဲ့ပါေသးတယ္။ သု႔ိေပမယ့္ Biona ကိုေတာ့ သစ္သားနဲ႔ပဲ ျပဳလုပ္ထားပါတယ္။ သူလည္း အေလးခ်ိန္နည္း ပါတယ္။ အကယ္၍ ထုတ္လုပ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ သစ္သားေကာ ပလပ္ စတစ္ေကာ ႏွစ္မ်ိဳးလံုးနဲ႔ ထုတ္လုပ္မွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
-----
Ref: zurmat
ColayOnline:Automobile
ဆိုင္ကယ္ကိုယ္ထည္ အစိတ္အပိုင္းအမ်ားစုကို သစ္သားနဲ႔ျပဳလုပ္ထားျပီး ပလပ္စတစ္ဖိုက္ဘာ နဲ႔ သတၱဳ အနည္းငယ္သာ ပါဝင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆိုင္ကယ္အတြက္ လိုအပ္တဲ့ ဘက္ထရီက အိတ္ကတ္ထဲထည့္ျပီးေတာင္ သယ္သြားသယ္လာလုပ္လို႔ ရတယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။ ဘက္ထရီ ေသးေသးေလး နဲ႔ ဆုိင္ကယ္ရဲ ႔ေမာ္တာကို လည္ပတ္ေပး မွာ ျဖစ္ျပီး လွ်ပ္စစ္ စက္ဘီးထက္ေတာ့ စြမ္းေဆာင္ရည္ ျမင့္ပါတယ္။
Jordi အေနနဲ႔ ေလာင္စာဆီ အသံုးျပဳ စက္တပ္ယာဥ္မ်ား အစားထိုးရန္ စိတ္ကူးနဲ႔ ဖန္တီးလိုက္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ယင္းဆိုင္ကယ္ကို Biona လို႔ အမည္ေပး ထားပါတယ္။ ဆိုင္ကယ္အေလးခ်ိန္ ေလ်ာ့ခ်ရန္ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ပလပ္စတစ္ အသံုးျပဳဖုိ႔လည္း စဥ္းစားခဲ့ပါေသးတယ္။ သု႔ိေပမယ့္ Biona ကိုေတာ့ သစ္သားနဲ႔ပဲ ျပဳလုပ္ထားပါတယ္။ သူလည္း အေလးခ်ိန္နည္း ပါတယ္။ အကယ္၍ ထုတ္လုပ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ သစ္သားေကာ ပလပ္ စတစ္ေကာ ႏွစ္မ်ိဳးလံုးနဲ႔ ထုတ္လုပ္မွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
-----
Ref: zurmat
ColayOnline:Automobile