ႏိုင္ငံေတာ္မွယာဥ္အို ယာဥ္ေဟာင္းမ်ား အပ္ႏွံေစျပီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အသစ္မ်ား (သို႕မဟုတ္) ေကာင္းမြန္ေသာ ကားသစ္မ်ား တင္သြင္းေစ လိုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ (၁၁.၉.၂၀၁၁) ရက္ေန႕တြင္ ႏိုင္ငံပိုင္ သတင္းစာမ်ားမွ မွတ္ပံုတင္သက္တမ္းႏွစ္(၄၀)၊ႏွစ္(၃၀) ႏွင့္ႏွစ္(၂၀) ရွိကားမ်ားကို အပ္ႏွံျပီးပါက ၁၉၉၅ ခုႏွစ္မွ ၂၀၀၂ ခုႏွစ္ အထိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တစ္စီး၀ယ္ယူတင္သြင္းခြင့္ျပဳေၾကာင္းေၾကျငာ၍ စတင္ခြင့္ျပဳခဲ့ပါသည္။
ႏိုင္ငံေတာ္စီမံခ်က္ျဖင့္ အိုမင္းေဟာင္းႏြမ္းေနေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား အစားထိုးလဲလွယ္ေရး လုပ္ငန္းစီမံခ်က္ကို အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာန မွ (၂၅.၉.၂၀၁၁) ရက္ေန႕တြင္ စတင္ ေဆာင္ရြက္ေပး ခဲ့ပါသည္။
စတင္ခ်ိန္မွ (၁၅.၁.၂၀၁၃) ရက္ေန႕အထိ စီမံခ်က္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေပါင္း (၁၂၆၇၇၃)စီး ျပည္ပမွ တင္သြင္းခဲ့ျပီး အဆိုပါယာဥ္မ်ားထဲတြင္ တိုက္ေၾကပ်က္စီးကားမ်ား တင္သြင္းထားျခင္းမရွိေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရသည္။
၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလ (၁၅) ရက္ ေနာက္ပိုင္းတြင္ တိုက္ေၾကပ်က္စီး ကားမ်ား တင္သြင္းလာမႈမ်ား ရွိလာခဲ့ပါသည္။
တိုက္ေၾကပ်က္စီးကားမ်ား၏ အေနအထားအရ သံုးစြဲသူမ်ားအတြက္ လံုျခံဳမႈ စိတ္မခ်ရေသာ အႏၱရာယ္ျဖစ္ေစႏိုင္သည့္ ယာဥ္မ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႕ရွိ ရပါသည္။
သို႕ျဖစ္ပါ၍ အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာနအေနျဖင့္ ျပည္ပမွ တင္သြင္းလာေသာ တိုက္ေၾကပ်က္စီးကားမ်ား သည္ သံုးစြဲသူျပည္သူလူထု အတြက္
သံုးစြဲသူထိခိုက္နစ္နာေစႏိုင္ျခင္း ၊
အသက္အႏၱရာယ္ျဖစ္ေစႏိုင္ျခင္း တို႕ေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊
ကုန္သြယ္ေရးမူ၀ါဒ အရ လည္းေကာင္း၊
အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာန၏ လုပ္ထံုး လုပ္နည္းမ်ား အရ လည္းေကာင္း
တင္သြင္းခြင္မျပဳ႕သည့္ယာဥ္မ်ားျဖစ္၍ ျပည္သူ႕ဘ႑ာအျဖစ္ သိမ္းဆည္း သြားမည္ ျဖစ္သည္။
ေနာင္ အလားတူ တိုက္ေၾကပ်က္စီးကားမ်ား တင္သြင္းလာပါက ျပည္သူ႕ ဘ႑ာ အျဖစ္ သိမ္းဆည္း မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးေၾကျငာ အပ္ပါသည္။
Posted From Myanmar Customs Department